wtorek, 6 listopada 2012

Seks


SEKS nie jest tematem tego ogłoszenia.
Mam do sprzedania trochę ziemi.
Bardzo dobry rodzaj czarnej gleby,
Oczywiście spod uprawy,
Z nawozami sterydowo-chemicznymi.

SEKS nie jest tematem tego ogłoszenia.
Znalazłem pieska nieokreślonej rasy!
Mój adres jest bardzo stary:
Cmentarz kościelny na piątej grządce,
Na prawej części pod różanym kolcem.

SEKS nie jest tematem tego ogłoszenia.
Mam piękne pianino, bardzo stare.
W sam raz dla Ciebie, lecz już zdezelowane.
Tylko i wyłącznie - jest kilka strun i klawiszy,
Do grania na niby, bo dźwięk już nie symfoniczny.

Tak więc ogłaszam że te obwieszczenia
Pobudzały ciekawość i wasze skojarzenia.
Myślcie co chcecie, lecz wiedzcie to jedno
Erotyka jest wszędzie i wy też tego chcecie.

3 komentarze:

  1. Dedykacja płynie szczera dla pani magister Aldony Olczyk (przepraszam za błędny tytuł - jeżeli taki uczyniłem) - Dzisiaj na lekcji pani podała ten wspaniały temat: "SEKS nie jest tematem tego ogłoszenia"

    Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudooowny .! ;D

    OdpowiedzUsuń